КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМКА

Задоволення потреб наших клієнтів є ключовим моментом для нашої компанії, тому післяпродажні відносини є найбільш важливою частиною нашої компанії.

Після придбання обладнання ERMAKSAN, ми надаємо технічну підтримку, послуги по встановленню обладнання, навчання для наших клієнтів, яке надається нашими спеціалізованими інженерами та спеціалістами.

Наш відділ технічної підтримки завжди готовий обслужити і вирішити ваші питання через онлай-підтримку, віддаленим доступом або безпосередньо виїздом представників сервісної служби на місце розташування обладнання.

Ми віддаємо собі звіт, що сервісне обслуговування є важливим моментом при виборі такого типу продуктів. Мета сервісного відділу полягає в тому, щоб зберегти задоволеність клієнтів на найвищому рівні в якості, впевненості і надійності сервісу, з розвиненою мережею обслуговування в складі досвідчених співробітників. Ми завжди слідкуємо за постійнимизмінами споживчого попиту, проводимо постійний аналіз і на основі результатів вводимо відповідні корективи.

Ми вважаємо, що сервісне обслуговування сприяє підвищенню рівня професіоналізму нашого технічного персоналу. Хороші відносини з клієнтами, можливості безперебійних поставок деталей, доступних для різного типу обладнання і виїзд безпосередньо до клієнта для обслуговування обладнання-це лише кілька прикладів нашого професійного підходу до клієнта.

Ми впевнені в тому, що надамо своєчасну підтримку для будь-якого обладнання ERMAKSAN, починаючи з вибору відповідного варіанту і до супроводу процесу вашого надійного виробництва. Задоволеність наших клієнтів є пріоритетом і наша компанія, безумовно, сприяє максимальному задоволенню від використання всієї лінійки обладнання ERMAKSAN.

Служби швидкої технічної підтримки в Україні:
Центральний номер сервісного центру +38 (044) 507 12 21
Гаряча лінія сервісного центру +38 (050) 400 45 34